פשטידת ברוקולי

March 5, 2017

החומרים:
 1 בצל בינוני קצוץ דק
 3 שיני שום כתושות
כף שמן זית כתית מעולה
 3/4 כוס חלב סויה אורגני ללא תוספת סוכר וללא הנדסה גנטית
  450 גרם טופו מוצק ללא הנדסה גנטית
½ כפית חרדל דיז'ון (עם גרגרים)
3/4 כפית מלח
 1/4 כפית אגוז מוסקט
1 כוס גדושה תפרחות ברוקולי מאודים וקצוצים גס
 אחד ורבע כפות (או יותר לפי הטעם) בזיליקום טרי קצוץ
 1עגבנייה פרוסה
אורגנו לפיזור

 

 

שלבי ההכנה:
1. מחממים את התנור ל-200 מעלות. משמנים תבנית אפייה בקוטר 22 ס"מ
2. מחממים את השמן במחבת ומזהיבים את הבצל. מוסיפים את השום ומטגנים כמה שניות בבחישה. בוחשים פנימה את הברוקולי הטרי המאודה או המופשר ורק מחממים. מורידים מן האש.
3. יוצקים את חלב הסויה למעבד מזון ומוסיפים טופו, חרדל, מלח ואגוז מוסקט. טוחנים עד לקבלת מרקם חלק (אפשר להוסיף עוד כף או שתיים של חלב סויה לעזור לפעולה, אך אין להוסיף יותר מדי אז התערובת תהיה נוזלית מדי). בוחשים פנימה את תערובת הבצל והברוקולי והבזיליקום. מערבבים היטב.
4. יוצקים את התערובת לתבנית המשומנת ומשטיחים בעזרת מרית או לקקן ועליהן את פרוסות העגבנייה.
5. מפזרים למעלה אורגנו ומכניסים לתנור 35-40 דקות. מעמידים בצד כ-5 דקות לפני שאוכלים.

Please reload

  • Facebook Clean Grey

עיקבו אחרי:

© 2016 כל הזכויות שמורות - תמיר גרבי - נטורופת ND | מומחה לתזונה ואורח חיים בריא

  • mzl_yvdefagt_edited
  • Facebook Social Icon